Skip to main content

Dogadjaji - posjećenost i prisutnost na dogadjaju

Uvod

Koja je svrha aktiviranja registracije događaja i bilježenja posjećenosti?

1 - Aktiviranje registracija jedini je način da organizatori događaja znaju koliko će ljudi prisustvovati i, na primjer, da tu brojku priopće restoranu. Povezana pitanja dostupna prilikom kreiranja događaja pružaju dodatne informacije . . . ali samo ako je registracija aktivirana!

2 - Bilježenje prisutnosti na događaju omogućuje vam unos podataka u statistiku prisutnosti vašeg kluba i utvrđivanje je li sudjelovanje zadovoljavajuće ili premalo. Također je obvezna radnja ako je aktivirana značajka Financije, s automatskim odbijanjem troškova događaja s financijskog računa svakog prisutnog člana.

Praktični vodič

1-Kreiranje dogadjaja

Kreirajte sva svoja klupska događanja u Kalendar na vrijeme. Obavezno označite statutarne događaje ispravno. U protivnom statistika posjećenosti neće biti točna.

2-Spisak učesnika

Popis potencijalnih sudionika događaja automatski se generira ili ručno popunjava kada kreirate ili duplicirate ovaj događaj. Možete odrediti koje su osobe uključene u popis sudionika:

  • ili definiranjem zadanih sudionika u Parametrima kluba => Ostali parametri => Zadane postavke događaja,
  • ili, za posebne događaje, npr. sastanke odbora, korištenjem grupa primatelja na kartici Utility. Imajte na umu da prvo morate izbrisati sve automatski generirane potencijalne sudionike s kartice Sudionici događaja.

3-Evidencija prisustva članova

  • Na događaju ili nedugo nakon njega zabilježite nazočnost osoba na popisu sudionika. Potvrda dolaska moguća je samo od dana događanja nadalje. Na pametnom telefonu upotrijebite landscape(oboreni ili široki) prikaz za prikaz svih funkcijskih gumba.

4-Evidencija prisustva gostiju

  • U listu sudionika unesite posjetitelje iz drugih klubova vaše Polaris instance. Lako ih je pronaći, dovoljna su 3 slova iz imena. To se također može učiniti izravno na događaju pomoću pametnog telefona. Polaris ne može pronaći posjetitelje iz inozemstva. Unesite ih u Polaris kao goste kluba i dodijelite karticu gosta.

  • Ako ste aktivirali registraciju za događaj, ne morate registrirati posjetitelje svoje Polaris instance. Svaka registracija/odjava automatski će dodati osobu na popis sudionika.

  • Ako koristite QR kod, nema potrebe za registracijom posjetitelja, već samo za potvrđivanje njihovog dolaska.

5-Zatvaranje dogadjaja

  • Zadnji korak je zatvaranje događaja. Tek tada će se evidentirati nazočnosti. U slučaju da je potreban ispravak, morate ponovno otvoriti događaj.

Svaki posjetitelj je odgovoran za dobivanje od kluba domaćina ili uvjerenja da je njegova prisutnost zabilježena u Polarisu ili kartice gosta.

Ako su vaši članovi negdje dobili karticu gosta, to prisustvo mora zabilježiti voditelj prisutnosti, tajnik ili CICO kao naknadu. Samo oni imaju pristup podacima o članstvu kao "administracija prisutnosti" ili "administrator sa svim pravima". Za bilježenje prisutnosti na događaju dovoljna su administratorska prava "Administracija prisutnosti" ili "Administratorski sadržaj" ili "Snimanje prisutnosti (restoran) ".

Ovdje je poveznica na potpuni opis Učestvovanje i prisutnost na dogadjaju.